יש לך שאלה?

כל המוצרים באתר כשרים באישור הרבנות הראשית לישראל. למוצרי הקפה כשרות פרווה וגם לפסח בהשגחת בד"צ דק"ק מנצ'סטר. למוצרי אוראו כשרות פרווה בהשגחת בד"צ איגוד רבנים. למוצרי לוטוס כשרות פרווה מהדרין בהשגחת חוג חתם סופר בני ברק.

קפסולות לקפה illy, L’OR וג'ייקובס הינן קפסולות אלומיניום, שעוצבו בהתאמה למכונות נספרסו®* Original, למעט הדגמים: U *®, Umilk *®, Expert *®, Expert&Mik ®*, Prodigio *®, Prodigio&Milk*®שנקנו לאחר ה 25 ביולי 2016. קפסולות לקפה illy, L’OR וג'ייקובס אינן תואמות למכונות נספרסו®* מסוג Vertuo. *הסימן המסחרי הינו של גוף שלישי, שאינו קשור לדיפלומט או לג'ייקובס דאו אגברטס.

קפסולות אלומיניום שומרות בצורה טובה יותר את הארומה והטעמים של פולי הקפה, כדי להפיק קפה עשיר עם קרמה סמיכה.

מוצרי הקפה מכילים 100% קפה וכשרים לפסח. לכן היצרנים לא מציינים על האריזה ערכים תזונתיים או אלרגניים. יחד עם זאת, לא מצויין על האריזה סימן רשמי של ללא גלוטן. כל צרכן ייבחר אם להתייעץ עם רופא לגבי רגישותו.

בעמוד המוצר של כל המוצרים (קפה ועוגיות) ניתן למצוא פרטים על רכיבים, ערכים תזונתיים ואלרגנים.

קפסולות לקפה illy, L’OR וג'ייקובס מכילות כ- 90-60 מ"ג קפאין. הכמות משתנה בין המותגים והתערובות.

אם רמת הקפאין חשובה לך, כדאי לדעת שדווקא מעבר המים בקפסולה ממצה את הקפאין, לכן הכנת קפה לונגו (Lungo) על ידי העברת יותר מים מאשר בהכנת אספרסו, תפיק הכי הרבה קפאין מסוגי קפסולות שונים.

באתר ניתן למצוא קפה נטול קפאין (הקפאין הוצא בתהליך טבעי):

- לקפסולות לקפה L’OR יש קפסולות אספרסו נטול קפאין, עוצמה 9.

- לקפה ג'ייקובס יש קפה נמס מיובש בהקפאה נטול קפאין.

קפסולות לקפה illy, L’OR וג'ייקובס הינן קפסולות אלומיניום, מפני שאלומיניום שומר בצורה הטובה ביותר על הטריות והאיכות של הקפה. אלומיניום הינו חומר שניתן למיחזור. כדאי לרוקן את הקפסולה מהקפה ולהשליך לפח המיחזור הכתום או האפור.

ניתן לבצע הזמנה גם ללא הרשמה לאתר. פשוט מוסיפים מוצרים לסל, ממלאים פרטי משלוח ומשלמים.

אולם, כדאי להירשם משום שמשתמשים רשומים נהנים מתהליך רכישה מהיר, מעקב קל אחר הזמנות וגישה למבצעים בלעדיים.

לנוחיותך ניתן לשלם באתר בכל כרטיסי האשראי, בתשלום רגיל, אחד.

שירות זה מאובטח עם טכנולגיית PCI על-ידי חברת Credit-Guard ופרטי הכרטיס לא יישארו במערכת.

החשבונית תגיע מודפסת יחד עם המוצר.

קופונים שנשלחו אליך על-ידי חברת דיפלומט מפיצים (1968) בע"מ מכתובת דוא"ל customer@lor-espresso.co.il או news@lor-espresso.co.il מתאימים למימוש באתר בלבד.

המחירים באתר אינם כוללים דמי משלוח. עלות משלוח לכל כתובת לבחירתך הינה 20 ש"ח.

נשמח להעניק משלוח חינם, ברכישת קפה בשווי 150 ש"ח.

אנחנו משתדלים שההזמנה שלך תסופק במהירות:

משלוח באותו היום – הזמנות שהחברה אישרה בימים א' – ה' בין השעות 00:01 ל- 09:00 יסופקו באותו היום, למעט אספקה ליישובים מרוחקים. לצערנו לא נוכל לספק משלוח באותו היום בערבי חג, חול מועד, ימי זיכרון וסגר. בהתאם למדיניות המשלוחים באתר.

משלוח יום למחרת - הזמנות שהחברה אישרה בימים א' – ה' בין השעות 09:01 ל- 23:59 ובימים שישי ושבת, יסופקו ביום העסקים הקרוב, החל בימים א' – ה'. למעט יישובים מרוחקים. בהתאם למדיניות המשלוחים באתר. יתכן ואף נצליח להקדים הזמנה של יום חמישי לאספקה של יום שישי.

בימי שישי וערבי חג אספקת מוצרים תתבצע, ככל הניתן עד 13:00.

ימי שישי, ערבי חג ומועד וימי שבתון, לא יחשבו כיום עסקים.

משלוח ליישובים מרוחקים : הזמנות לאילת ולישובי הערבה תסופקנה עד 2 ימי עסקים (לא כולל יום ביצוע ההזמנה, שאינו נחשב ליום עסקים). בהתאם למדיניות המשלוחים באתר.

מועדי אספקת המשלוחים הינם בכפוף למדיניות המשלוחים של חברת ההפצה. מובהר בזאת שאספקת ההזמנות תלויה בפעילותה של חברת ההפצה שהיא ספק חיצוני של החברה ועל אחריותה. ייתכנו עיכובים באספקת המוצרים במקרים של מלחמות, אירועים ביטחוניים, מגפות, סגרים, שינויים במצב הביטחוני, בריאותי ומצבים ואירועים נוספים שאינם בשליטת החברה ו/או חברת ההפצה.

במהלך החודשים נובמבר ודצמבר עלולים להיות עיכובים באספקות וזמני האספקה יהיו עד 7 ימי עסקים ממועד ההזמנה.

הנרשמים לאתר יוכלו לבדוק את סטטוס ההזמנה באיזור האישי באתר.

משלב איסוף החבילה על-ידי חברת ההפצה ניתן לעקוב אחר סטטוס המשלוח של חברת ההפצה תפוז https://www.tapuzdelivery.co.il/ בטאב: "איפה החבילה שלי?".

ביום האספקה, כ-30 – 60 דקות לפני המסירה, נציג של חברת ההפצה יעשה תיאום טלפוני להגעה.

יש להיות במקום המסירה כאשר השליח מגיע. במקרה הצורך, ניתן להנחות את השליח להשאיר את המשלוח במקום אחר בהתאם לבקשתך.

ניתן לבטל את רכישת המוצרים בעסקה בהתאם להוראות סעיף 14ג לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א – 1981, בתוך 14 ימים ממועד קבלת המוצרים בכל אחד מהמקרים הבאים: (1) פגם במוצרים; (2) אי התאמה בין המוצרים לבין המידע שנמסר ללקוח טרם הרכישה; (3) אי אספקת מוצרים במועד שנקבע על ידי החברה; (4) חרטה ברכישת המוצרים.

במקרה והחזרת המוצרים היא עקב פגם, אי התאמה או אי אספקה במועד, יש להשיב את המוצרים לחברה, בתוך 7 ימים ממועד אישור החברה בדבר קבלת הודעת הביטול, באמצעות שליח מטעם החברה, אשר יגיע לאסוף את המוצרים במועד שיתואם בין הצדדים ועל חשבונה של החברה.

במקרה שביטול העסקה אינו עקב פגם, אי התאמה או אי אספקה במועד, הלקוח ישיב, על חשבונו, את המוצרים לידי החברה בתוך 7 ימים ממועד אישור החברה בדבר קבלת הודעת הביטול. במקרה זה החברה תהא רשאית לגבות מהלקוח דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם והכל בהתאם להוראות החוק.

יש להשיב את המוצרים כשהם ארוזים באריזתם המקורית, ללא שנעשה בהם כל שימוש, כשהם שלמים, ללא פגיעה, נזק, פגם וקלקול מכל מין וסוג.

ההחזר הכספי יבוצע לאמצעי התשלום בו בוצע התשלום להזמנת המוצרים.

פרטים נוספים בנוגע להחזרת מוצרים ניתן למצוא בתנאי שימוש.

האישור לקבלת דיוור שיווקי נעשה בנפרד מתהליך הרישום לאתר ואינו תלוי בו.

לקוחות רשומים נהנים מתהליך רכישה מהיר, מעקב קל אחר הזמנות וגישה למבצעים בלעדיים.

בלחיצה על סמל האיש, בסרגל העליון, יפתח תפריט האיזור האישי שלך, שם באפשרותך לשנות את פרטיך האישיים. לנוחיותך, השינויים יישמרו עבור הזמנותיך העתידיות.

רצית לפנות אלינו?

בכל שאלה ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות

בכתובת מייל customers@lor-espresso.co.il

בטלפון 0747625000 בימים א'-ה', בין השעות 08:00-16:30

ניתן גם לשלוח לנו הודעה